Oh well

Har blivit mindre sågad för att jag inte bloggar..men kom igen! jag bloggar väl..ibland iallafall.

Skolan har rullat igång och jag gjorde en segerchest inne på shemaläggarnas kontor efter att jag väldigt tacksamt fick stryka webbdesign från mitt schema! Numera får jag betyg i piano istället :)
Gårdagen, tisdagen den 1/9 spenderades först i skolan och sen på körskolan med Matilda, jag bokade min första körlektion till idag! Jag är faktiskt inte nervös, vilket känns väldigt bra.

(Blogg.se borde ha spell check!)

Vad mer?

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om? vad vill folket läsa?
Har för länge sen fått erkänna att det här är så långt man kan komma ifrån en mode blogg. Livsstils blogg är det inte heller, är inte så stor på det här med att dela med mig. Kanske bara ska vara lite konstnärlig och lägga ut några fina bilder och kloka visdomsord, det är jag.

Där ser man, har ju fått ihop en del nu. Segerchest!

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha underbart! jag ska tjata mer på dig så du bloggar jämt ;)

2009-09-02 @ 16:49:31
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0