Morning

Det är konstigt jag lovade mig själv att jag skulle sova länge i dag men ändå vaknar jag run 7-tiden!
Jag är inte trött men himla hungrig, Jag vill ha gröt!

I går var hela familjen på bio och såg Arn en mycket bra film enligt mig.
En sak som alltid slår mig är att min pappa hela tiden lyckas hamna på den platsen där en jättelång kille kommer sätta sig framför, alltid!! Sen kommer min pappa sitta och klaga på att halva bioduken försvinner för honom.

Julen har varit hur bra som helst! i stället för att sitta hemma så åkte vi  till släktingarna och spelade Wii sen drog några till kyrkan sen var det julklapps utdelning.
jag fick bland annat en hårfön från babyliss, en trådlös telefon (touch telefon) och typ små grejer som filmer, parfym, presentkort.

Nu ska jag äta frukost!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0