Days like these..

Har äntligen kommit hem nu efter en riktigt lång dag. Först läkar besök sen lite skola, skridskor och drama, efter det ner till fadder företaget och ställa frågor, det tog typ 2 timmar. Sen gick jag till Lindex och köpte en ny foundation. På hela denna dan åt jag en macka till lunch, fråga inte hur jag klarade det! Men nu har jag i alla fall tryck i mig en Big Mac+ meny medans brorsan satt brevid och komenterade på hur tjocka jag kommer bli (och han hade redan ätit upp sin då och hävdade att han inte kunde bli fet)

Köpte denna. Brukar annars köra på Dream Matte Mousse från Maybelline
Har någon använt denna, är den bra?
Ha det bäst! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0