Hej, din jacka luktar gott!

Har jobbat lite på revyn i kväll och varit i garderoben, riktigt jobbigt måste jag säga! Iaf när allt var slut och alla jackor skulle lämnas tillbaka så blev det ett himla springande i gångarna bland alla jackor och kappor. En himla snygg kille kom fram till mig och lämnade fram sin lapp med nummret och log, jag bara frös till och sa "heeeej" åhh jag kände mig så dum! När jag väl hittat hans jacka så kände jag hur gott den luktade^^ inte för att jag stod där och luktade på den men jag kände det lite snabbt när jag lämnade fram den :P Jag är en sån idiot!

Aaja nog med psycho-snacket^^

Juste ska ge en liten ros till Mattiie i dag som har tappat bort sitt armband, tycker synd om dig smulan!

Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha gumman då! :P

2007-11-25 @ 00:57:37
URL: http://mattiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0