my favorite train

Nu är jag hemma efter bio-mys med vänner och en lång väntan på ett tåg!
Allting gick så himla bra, vi köpte biljetter och godis, såg filmen som var ganska bra faktiskt, rolig!
Sen kom den långa vänta på det där tåget. Någonting var fel så dom satte in en massa extra tåg som byte tid varje kvart. Vi fick vänta en timme innan vi fick komma på ett tåg hem!
När vi äntligen kom på så var jag jättetrött så jag blundade lite, då hörde jag hur någon började spela gitarr.

En tjej som satt en lite bit ifrån oss hade tagit upp en gitarr och satt nu och sjöng tillsammans med några kompisar. Sånna människor gör mig lycklig och varm!

Hon spelade bland annat den här låten =)
 

Sånt gör det värt att vänta en timma på ett tåg!

God
natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0