Do cats always land unharmed on their feet?

Äntligen tillbaka i hemma!
Det har varit en lång dag med en flytt från den "gammla skolan" till de nya lokalerna som ligger på andra sidan vägen, vi börjar där officielt efter lovet.
jag var på sjukhuset och hämtade ut en spruta som jag ska ta i morgon, *skraj!* det kommer gå bra.

Sen var jag en snabbis i Skövde och köpte dom sista julklapparna, så nu är jag klar med det.
Jag missade mitt tåg med typ bara några sekunder och fick några killar att skratta högt när jag lungt började gå efter tåget med armarna upp i luften och bara frågade mig själv, "VARFÖR??"  jag fick vänta i en halvtimma och passade på att ta en macka och juice, mumsigt! Satt också och lyssnade på 3 killar som spelade gitarr och sjöng.

Emma! Jag slog ditt record i quadrapop!!


Outfit, nån gång förra veckan:
Jeans & Jacka - H&M
Skor - Converse
Tygväska - Glamour

I morgon är jag ledig!

Kram/ L

Kommentarer
Postat av: Matilda

tänk den som vore ledig och inte behövde ha tyska med gerd...

2008-12-17 @ 23:15:43
URL: http://mattiies.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska ta tillbaka det!!

2008-12-17 @ 23:17:42
Postat av: Matilda

Ja det vore bra med vantar men lite svårt med alla kort som skulle bli svårare att sortera tyvärr, förlåt om jag ger dig mardrömmar

2008-12-17 @ 23:22:58
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0