I´m dreaming of a white christmas

...och utan för mitt fönster skiner solen! vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen för detta faktum!

i går var jag hos söt-carro tillsammans med Emmsing. Carro lagade supergod mat och vi bakade knäck, fantomenkaka och fudge! vi kollade på Harry Potter, käkade godis och hade dansmaraton!

Btw, jag har fått en ny dator! jag kallar den Frankenstein, basically, det är min pappas gamla dator ihop satt med slaktade delar från min brors dator. Frankenstein! IT`S ALIVE!

Nu ska jag klä granen och umgås med "mi familia"  fab!

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: madeleine

GOD JUL (:

2008-12-24 @ 14:08:01
URL: http://mmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0