joyeux noël

God ju!

Julen det här året känndes väldigt tom för att vara ärlig, men jag är glad att jag inte är den enda som tycket det. Hela min familj hade problem med julkänslan igår. men vi körde på med alla traditioner (julmat, kalle anka med tillhörande fruktsallad och glass, fika och julklappsutdelning)
Vi planerar nu att nästa år skippa julen och åka till Tokyo i en vecka! Eller det är vad jag och brorsan vill göra iaf.
=) skulle va coolt och tänk vad man kommer sakna allt som har med julen att göra.

I vilket fall som helst är jag väldigt glad över det Nintendo DS lite och Mariokart DS som tomten kom med! tack!

Muse - Starlight


God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Karin

God Jul :)



Jaa, eller hur. Men det är inget fel på filmen heller.

2008-12-25 @ 20:55:01
URL: http://karincullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0