What a stupid lamb

Jag såg precis färdigt på en film med titeln In the Land of Women, med Adam Brody, Meg Ryan och Kristen Stewart, den var bra. Det känns som att det var ett tag sedan som jag såg en film som jag ärligt kunde säga att jag gillade rakt igenom. Jag gillade verkligen den här filmen, ärligt!

Sen i fredags när jag och Emma var på bio och såg Twilight, så har jag sett 3 filmer med just Kristen Stewart, och det var aldrig med avsikt. Först The Messengers, i morse såg jag Fierce People och nu In the Land of Women. Hon är bra, ärligt!
OK det blir ju 4 om jag nu skulle räkna med Twilight, hon spelar Bella.

Du vet hur alla männsikor har en aura, som ett energifält omkring sig. Förra helgen lyckades jag stänga av alla lampor och 2 datorer i min pappas arbetsrum, bara genom att sätta en fot i rummet. Allt stängdes av och sen började det blinka.
 Undrar om jag kan lära mig att kontrollera en sån förmåga? Det skulle vara coolt!

Jag har helt glömt bort att berätta om laserdome i Kristianstad! Der var väldigt kul att träffa kusinerna igen! Som tur är så klarade jag mig bra inne på banan, jag sprang inte in i någon vägg, men jag ramlade däremot i trappan på väg ut från byggnaden! Fick ett stort blåmärke på underarmen!

Det var nog allt jag tänkt att blogga om men inte orkat! Nu e det gjort!

Jag gjorde en video idag.


Kram/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuffig video :D

2008-12-16 @ 22:00:08
Postat av: Karin

Twilight filmen är bra, men böckerna är bättre.

2008-12-23 @ 12:27:22
URL: http://karincullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0