Bloggar från Sälen

Blå himmel, strålande solsken, bästa manchester åken och helt vindstilla vad mer kan man önska sig?
Det jag inte vill ha är en fot som har svullnat upp så pjäxorna inte går att få på, två prov och en inlämning veckan efter lovet...det förstör ju liiite bara.
just nu är alla ute i backen och rejvar ,medan jag snart ska plocka fram samhällsböckerna och franskan. Bläää, jag blir så trött!!

När vi kom hit i söndags så plockade vi in all packning på två röda sen kollade vi runt lite, bäddade och kollade igenom alla tv-kanaler.
När jag skulle bädda min säng så hittade jag chipssmulor på hela sängen. Erik min kusin var inne och kollade och konstatrade att "Japp, det där är deffenitift pringles"  haha, ja det blev ju till att plockar ur allt och damsuga hela sängen.

Måndag kväll lagade jag och Erik mat. Det blev en jättegod kycklinggryta med mango och ris till, mums!

Igår fick jag ta en tripp till sjukan för att kolla upp min fot som svullnat upp under de två första dagarna. Det visar sig att jag har en inflamation i foten som gör att ett ben i foten har puttats ut en bit och gör att det blir svårt att få på sig pjäxor. det ser helt sjukt ut!!

Jaja nu ska man väl börja plugga då, ha det bäst!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0