Bubbelvatten

I dag ligger jag hemma med feber och en ettrigt kliande hals, ich bien sjuk! 
Vad gör man nu då när man är sjuk för att inte bli helt galen av ensamheten och börja slita sitt hår (ingen bra idé)
Jo man kan ju välja en sångare eller skådespelare och ta reda på precis allt om den personen :P
Jag valde Jon Heder från Napolen Dynamite och Blades of Glory, Visset ni at han e mormon, japp det e han!

Annars kan man gå in på tex. quizilla.com och ta så många roliga test man kan^^ det e också kul!   

Eller, sy kläder! om man kan det vill säga! jag lagade en tröja som jag köpte i helgen som hade ett hål i ryggen, Japp nu sitter en "egen designad" logga där. (okej, okej det är ett hjärta men ett jäkligt fint hjärta!)

Mattie!! Jag saknar dig!  Vi måste prata tågtider och blommor och mat!

Här kommer en låt som kanske kommare hjärntvätta er alla!
 

Kram

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du kryar på dig!

kul att du höll med mig om amy adams..inte många som verkat gilla henne.
kram!

2008-02-26 @ 00:34:26
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Matilda

Krya på dig!

Ja vi får prata om allt det där snart! Blommor btw?

2008-02-26 @ 07:57:35
URL: http://mattiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0