Prinsessan på ärten?

Usch, usch, usch vilken natt! Jag gick och la mig redan vid tolv för jag var supertrött efter en filmkväll med vänner.
Jag vaknar igen vid kvart över tre och hade svinont i ryggen så jag går upp och tar en alvedon. Sen går jag in till mina föräldrar och letar efter vetekudden. Guud jag hade så ont så jag trodde jag skulle spy, sen fick jag stå och vänta medans våran högljudda mikro värmde vetekudden. Blää! Jag hatar nätter som bara känns som 100 evigheter!

Shit vad jag gnäller igentligen!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: anna

haha tja..jag är ju född i begynnelsen på 80talet så 9 år på det seklet var ju hemma för mig =)
kram!

2008-01-06 @ 22:42:35
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0