sparkle pop



Pretty!

Snart börjar jag jobba. jag har varit ledig sen jag kom hem från Italien, vilket har kännts som en evighet. Men nu får jag äntligen något att göra på dagarna. Jag jobbar från 5:30 - 16:00. Det jobbiga är ju att de flest sluta jobba nu när jag börjar och kan planera resor till Liseberg och hitta på annat skoj, plus att Mattie fyller år när jag jobbar. Men den 13 augusti jobbar jag bara halv dag för sen tar jag ledigt och tar tåget till Göteborg för att gå på Rix FM festivalen med Mattie och Anna, de ska bli riktigt skoj, även om jag inte lyssnar på någon utav artisterna som ska medverka men med M & A kan inget bli tråkigt!
Nu har jag ännu en tom dag att planera, vilka möjligheter!
Ha det bäst/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0