ett år till nästa gång

I måndags fyllde jag 17 år. Jag blev väckt kl.06.00 av föräldrarna och brorsan dom sjöng och jag fick mina dröm skor!
image69
Så fina så bekväma så converse!

Jag och Mattie tog tåget till Gbg för att shoppa och fira.
På tåget satt det en kille som såg precis ut som Freddie Mercury image70

I Gbg bev det shooping tills vi knappt orkade stå upp, lunch på donken vilket inte var planerat vi skulle ju gå på resurang! men den var stängd och donken låg närmast..

I morgon blir det middag och tårta hos mormor och morfar efter en kort tripp till skövde :) 

Kramar & Ramar

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

s. Tack så hemskt mkt :) skitsnygga skor där!

2008-03-07 @ 15:17:41
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha han såg ju lite småskoj ut ;)

Synd att jag inte kan följa med i morn men jag vill inte vara anledningen till att halva din släkt ligger och är döförkylda. Men annars hade jag självklart följt med!

2008-03-07 @ 18:49:09
URL: http://mattiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0