"Jag fyller 20+10!"

Festen var hur lyckad som helst!
Det började med att vi träffade pappas syster hennes man, Peder, och mina två kusiner, på A6
Vi gick in på duka för att köpa en present, Peder & Calle sprang direkt fram till en stOOr låda med äggklockor och ställer säkert 25 klockor på 30min! Jag tycker synd om den personen som gick förbi när dom gick igång.

Vi kom till lägenheten och hälsade på säkert 20 personer!
Vi åt tårta och senare fick vi jättegod grekisk mat!
Sen satt vi i Svens lägenhet hela kvällen och spelade Wii ^^ Jag ägde alla!
Lyckad för mig iaf! Jag krossade den största datanörden i släkten i Wii! ^^

Kram.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra då köper jag dem när jag får tid :D

2008-03-23 @ 11:01:50
URL: http://mattiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0