Spring till våren

Här sitter man då i vårvärmen och myser med The Beatles i hörlurarna. Kan livet bli bättre?

Snart helg igen och jag har allt planerat från fredag kväll till söndag morgon ungefär.

I dag har jag spenderat min tid på en gräsplätt utanför min skola, där sitter vi och pluggar franska, ouioui =)
Vänner samlas och pratar, lyssnar på musik och delar dagens händelser, good times!

Var inne en snabbis på Lindex här i lilla stan och hittade ett par mörkblåa chinos (lagom korta ben) för otroliga 49.50, det fanns ett par kvar och i min storlek, glädjerus.
Nu kvittrar fåglarna utanför mitt fönster och vill att jag kommer ut och leker, bästa att lyssna, en lång härlig promenad bli det =)
Livet leker!


Ha en bra dag!  /L

Kommentarer
Postat av: anna

nej livet kan inte bli mycket bättre än när man lyssnar på beatles =) lovely!

2008-05-08 @ 23:07:19
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0