manOh,man

Jag är dundermegasupertron förkyld (om jag had en egen transformer, så skulle den nog heta så)
Jag totalsabbade mitt matte B prov idag pga min huvudvärk, det har inget att göra med att jag inte är bra på matte. självklart inte!
Jag är jättesugen på burger kings pommes frites!

Idag vaknade jag upp med hosta, snuva och feber! "Inte en chans att du stanna hemma" tänkte jag och drog på mig en rutig skjorta. Jag kom till skola och gjorde det där provet. Kunde bara tänka "gud, va skönt att det är över!"
Ikväll fick jag åka till drillträningen och ta hand om 13st små tjejer och hålla i träningen helt själv till en början. Men det var lungt, jag berättade att jag var trött och sjuk och dom lyssnade och var så söta och tysta så! Sen fick jag hjälp den sista ½tim.
I helgen drar jag till Skåne för att köra laserdome med kusinerna och kolla på BikBoks nya kollektion.

Nu ska jag kolla på roomservice!

Ha det bäst!/ L

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa vad är det låten heter nu igen.. det var i alla fall Viktors fel..

Ja min förkyldning satt i hela halsen, stämband och allt. Men nu är jag nog på väg att bli frisk igen. Jag skickar frisk-känslan till dig.<3

2008-11-20 @ 22:27:06
URL: http://mattiies.blogg.se/
Postat av: Matilda

eller hur, man blir helt knäpp om man tänker för mycket på det.. :)

2008-11-20 @ 23:07:07
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0