Blogg

Jag förtjänar inte att ha en blogg!
Jag sitter vid datorn varje dag men är så himla dålig på att skriva om mig själv eller något annat heller för den delen.

Just nu sitter jag och lyssnar på The Beatles (Come together, bra låt^^) har inget mer skolarbete, sista provet gjordes i dag i engelskan. Snart kan man släppa allt i en hel vecka, höstlov!
Jag ska till stockholm nästa helg! som jag har saknat storstan! En shoppinglista är redan skriven, mesta för att jag inte ska glömma nått och för att jag inte ska köpa en massa skräp som jag ångrar senare, men jag behöver ju inte hålla mig helt till listan iaf. Regler är ju till för att brytas som dom säger!

what else?
ajuste funderar på att boka en klipptid för att kanske klippa till en lugg igen, inte säker än men det är ju bara hår, at the end of the day. kanske ska ta å göra´t


Min lugg för ett tag sedan.

Ha, där har vi ett blogginlägg iaf! Kram/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0