I'll buy you a diamond ring, my friend If it makes you feel alright

Usch, i dag känner jag mig riktigt degig! Vet inte riktigt vad jag vill. Nu har jag iaf duschat och ätit.
Tänkte att jag skulle kolla på nån film men det finns ingen som jag inte redan sett så jag har kollat efter lite nytt på cdon, tråkigt nog har jag totalt shoppingförbud tills jag åker till stockholm, är riktigt stolt att jag klara det!

I morgon ska jag träffa min mormor och morfar i Skövde! (jag ska INTE shoppa) Kanske bjuder dom på en fika eller nått iaf?



ROBYN - WHO'S THAT GIRL

Kramar/ L

Kommentarer
Postat av: Matilda

Och jag är glad att jag har dig <3

2008-10-26 @ 20:35:58
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0