pictures fade but memories last forever

Tänkte dokumentera min dag med en bild i timmen men det gick inget vidare, här kommer några bilder för er intresserade iaf:


08:00 går upp och lyxar till frukosten lite med att  dricka juice i champagneglas och äter massa knäckebröd.


09:30 Duscha, peela och packar in ansiktet


12:30 (typ) Nu har jag hunnit vila och kollat på Toy Story. Jag provade min klänning som jag köpte i går på H&M (jag bröt shoppingförbudet!)


13:00 Min mumsiga lunch som jag gjorde helt själv! äggröra med skinka och en massa sallad! Åt den och kollade på The boondock saints. (Ny favorit film!)


17:00 Jag satt och kollade på The incredibles.

Nurå? Ska sätta igång en till film och fundera på vad som ska med till Stockholm!

Kram/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0