Boxesofwhatever

I dah har jag haft på mig en batgirl t-shirt som jag köpte när jag var i Göteborg igår. Jag gillar t-shirtar och jag har många. Den här är definitivt en favorit, jag lovar att visa en bild så snart jag kan!
Jag har också ätit amerikanska pannkakor som min mamma var så snäll och gjorde åt mig och lillebrorsan! mums!

I morgon har jag min först pianolektion, det ska kul att börja spela musik igen, eftersom senast jag spelade något var typ i 3:an eller nått. Cello spelade jag då föresten.

Nä, nu måste jag sova!
God natt bloggen/L
 




PS. Den kom ut idag, kommer hem till mig om några dagar! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för en riktigt bra lunch! Det var trevligt, roligt och ganska galet ;) <3

2008-09-22 @ 21:46:07
URL: http://mattiies.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: Ja jag lyssnade på den när jag gjorde läxorna och blev nästan motiverad att göra dem bra och snabbt :)

2008-09-22 @ 21:48:14
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0