Miss.Motivated

Idag var jag ute och tränade minnsan. Tillsammans med mattiie gav jag mig ut på inlines och hon på cykel (tur eftersom att nån kunde då stoppa mig när jag rullade iväg i en brant backe, eller ut på en parkering ;) mer eller minder runt stan på 45min, det känns så här efter i benen med det är en ganska skön känsla! Det ska vi göra igen nästa tisdag.

Lite sur är jag på att min hals har börjat svullna upp! jag som har klarat mig så bra undan alla förkylningar. Förhoppningsvis går det över snabbt, håll tummarna :)

Kram/ L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu får vi hoppas att du inte blir förkyld, vi måste ju kunna träna nästa tisdag ;) Tack för en bra träning :)

2008-09-23 @ 22:12:18
Postat av: Matilda

Kul att jag var inloggad på pappas data-konto så att det inte syntes att det var jag som skrev det där innan... Men jaja nu fick du en bonus-kommentar ;)

2008-09-23 @ 22:16:37
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0