Avril 29th

Jag har nog aldrig kännt mig såhär lugn och stressad på samma gång, en väldigt konstig känsla.
Det är mycket på gång och mycket som måste göras men ändå känner jag att det löser sig liksom, med tiden.

I dag slutade jag skolan nästan konstigt tidigt. Jag hann med mycket av det som måste göras, t.o.m en springtur som fortfarande känns i benen.

I morses började jag ta rosenrottabletter som ska öka koncentrationsförmågan och bota tillfällig mental trötthet, förhoppningsvis kommer det hjälpa och jag kommer vara back on track igen. Jag är inte deprimerad bara trött!

dagens låt har gått på repeat när jag har pluggat

Avril 14th



Kommentarer
Postat av: Matilda

Avril 14th = sjukt underbar att somna till!

2009-04-28 @ 23:10:33
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0