E.aster

Åkte till Norge i fredags och kom hem i går morse! det är ungefär vad som har hänt i mitt mycket spännande och händelserika liv...*cough*

Ärligt så var resan hur lyckad som helst! och att jag fick sitta sammanlagt  32 timmar på tåg med underbaraste Emma gjorde ingenting, bara en del av äventyret!

just nu är klockan 17:00 och jag har redan varit hos min farfar på sjukhuset i nån timma och växlat tillbaka de Norka pengarna som blev över efter resan. Miss produktiv! Inga planer inför kvällen ska bara ta det lungt som jag brukar göra...
kolla på en film kräver inte så mycket. Har äntligen fått tag på den gamla Nickelodeon klassikern "Good Burger"
"Welcome to good Burger, home of the Good Burger, can I take your order?!" 

Song of the day: Ride - The Vines



Norska tåg är mysiga...(emma på bilden)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Japp, mycket bra låt :)



Nej jag har inte kommit igång än, pappa ska kanske installera om datorn eftersom virusprogrammet inte funkar så det får bli imorn istället :)

2009-04-09 @ 22:28:16
URL: http://mattiies.blogg.se/
Postat av: Emma

Gullig du är!! <33

2009-04-13 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0