blueblue

Ni vet den där fruktansvärt pinsamma tystanden man ofta upplever när man träffa någon som man inte har sett på ett bra tag...*harkel* umh....hej! det var länge sen! hur är det nu för tiden?

Jag fick en ny pianolärare idag! vi klickade med en gång!
Jag fick berätta lite om mig själv och vad jag gillar för musik och sen helt plötsligt satt vi och spelade "obladi oblada" av The Beatles! Trodde aldrig att jag skulle få spela något annat än barnvisor!
 
I morgon ska jag till Jönköping och hälsa på mina kusiner! Brorsan ska få hjälp med att bygga ihop en dator så jag tänkte hänga med och säga hej, och spela tv-spel så klart! =)
I morgon kväll blir det filmkväll med Matilda & Anna!

Nu ska jag surfa vidare på fredags-vågen! Tema:chill


Kramar / L

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv. Okej :)

Jag gillar sommaren :)

2009-01-16 @ 23:32:45
URL: http://karincullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0