back to the..?

har varit hemma ca en vecka nu men har aldrig varit särskilt high på att skriva om det.
Ser ut som att vi fick med oss det fin vädret hem (YES!) så jag har varit ute och chillat så ofta jag kunnat.
Nästan alla vännerna jobbar nu så jag har mest cyklat runt och legat i parker och läst fight club.

Idag, lördag, har jag inte gjort något alls, fick huvudvärk av att bara kolla ut genom fönstret! :S Spenderade morgonen med att kolla på LA ink och göra en riktigt bra spellista till min Ipod med bara låtar som skriker sommar för mig, gött!

På måndag börjar jag jobba, äntligen! äntligen något att göra på dagarna! + att jag verkligen behöver pengarna..ekonomikrisen börjar kännas nu, speciellt när jag var tvungen att betala 5kr på donken för att kunna ha ljuset tänt när man ska gå på toa! varför inte kräva 10kr/meter för toapapper också?

behöver ut och röra på mig nu!

bye!



BTW! sommar låt: Snook - Såpbubblor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0