Det är ganska lite jag förstår, men ibland så...

Jag förstår ingenting. Det har varit en väldigt konstig helg.
Ena stunden springer jag omkring på Laserdome och skjuter på mina kusiner, jag är lycklig. Andra stunden sitter jag i ett hörn, jag har ont i magen, en dum klump i halsen som gör att jag inte kan andas, jag fattar ingenting, vet inte vad jag vill. Tredje, Jag sitter i panikattack och gråter för att jag inte kommer få klart en skoluppgift i tid. Jag gråter för att Romeo and Juliet är så fruktansvärt sorlig.
Nu vet jag inte vad jag gör ( skojar inte, jag sitter som paralyserad men jag skriver fortfarande) ber om ursäkt för eventuella stavfel.

Kommentarer
Postat av: Matilda

välkommen till de förvirrades klubb!

2009-10-19 @ 22:11:08
URL: http://mattiies.blogg.se/
Postat av: Malin

Att vara levande är väldigt förvirrande



verkligen en fin blogg

2010-03-14 @ 10:14:31
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0