Han som är så jävla fransk

Igår såg jag den vackraste människan jag någonsin har sett! Jag var i Stockholm under helgen och skulle åka hem. Bilen var framkörd och föräldrarna höll på att checka ut.

Helt plötsigt går en kille förbi mig och ut genom snurr-dörren. Han hade mörk blåa jeans, en grå slapp långärmad t-shirt och sådär brunt halvt lockigt halvt ruffsigt hår och han var lång. säker 2m och några cm till. jag följde efter honom och ställde mig vid bilen han stod en bit ifrån och rökte. Även om han var sådär lång så såg han så bekväm ut, mysig, ståtlig och så jävla fransk. Den vackraste männsikan jag någonsin sett. Jag vet inte vad han heter men med hjälp av Matilda så kom vi fram till att han måste heta Michel, han såg verkligen ut som en Michel. Jag vet i alla fal att han är fransk, en vacker fransman. Det är min ouppnåeliga drömkille. Kan bara hoppas att vi ses igen.

over n out  :)


Kommentarer
Postat av: annapanna

åh, det låter ju underbart! att du inte tog chansen o bara flög på honom ;)

2009-11-02 @ 21:17:56
URL: http://annaskatten.blogg.se/
Postat av: Tuss

Nej fy så mysigt! Jag håller med annapanna, kanske borde man tagit chansen och bara hånglat upp honom?!

2010-01-13 @ 18:07:47
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0