such a heavenly way to die

Idag lärade jag mig hur man viker en t-shirt på 2sek! Nu kan jag inte sluta för man blir så jäkla fascinerad av det!

Sitter i min gråa soffa med träningsvärk och en mage fylld med marknadskarameller, en väldigt bra känsla om jag får säga det själv, extra bra är att alla läxor är gjorda så nu behöver jag bara sitta och stirra tills i morgon med lite fin musik spelandes i bakgrunden. Piano läxan har jag skjutit opp menmen, det gör jag medvetet.

Har gått och väntat på några böcker i veckan som jag beställde förra helgen, dom har inte kommit än *suck*
Beställde en ukulele på impuls också i söndags, undrar vart den hamnar...får den plats i brevlådan?

usch, nu börjar jag må lite illa..behöver ett stort glas samarin tror jag

klockan börjar närma sig 22.00. När ska man gå och lägga sig tro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0