Bra dag

God morgon!

Idag smakade frukosten bättre än vanligt (kanske för att jag valde bort havregrynen mot en mumsig macka) och chansen är att det blir en ganska bra dag :)

Men några små saker som stör mig just nu, inget farligt bara små små saker som ligger och gnager i bakhuvudet.
En jacka! och inte vilken som helst utan min mammas jacka som ligger borttappad någonstans och jag har ingen aning om vart jag kan har lagt den!
Piano! Min piano läxa är omöjlig! låt oss bara inse att Bach är inte riktigt min grej.

Det finns fler men jag vill inte tänka på det! Idag ska bli en bra dag!

Problemet närmas är väl att hitta nått att ta på sig. Som sagt; det här är inte en modeblogg


Bildkälla - ?



Kommentarer
Postat av: Matilda

men hörrudu, nu får du pallra dig till datorn och uppdatera... du tyckte ju att det var kul med blogg igen ;)

2009-09-05 @ 12:22:54
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0