Hello, I'm your boogeyman

Gårdagen var presic som den den ska vara, det bara rullar på dag ut och dag in...kanske ska sluta vänta på att nått ska hända och hitta på nått ist. När jag har tid det vill säga.

Idag har gått iett, på riktigt! 3 möten, 1 övningskörning, några timmars plugg och en drillektion! Jorå.
Fast ett möte i stadshuset gick sisådär när receptionisten skrattade åt mig när jag berättade vad det var jag var där för, det var nog dagens höjdpunkt. Jag gick inte tillbaka kl13 som hon sa att jag skulle, varför göra det?

Om en vecka blir det bättre, då är jag på Sticky fingers i Göteborg och kollar på All time low med Anna :)

Dagens ros: fick en fin kommentar om min "balfrisyr" :)






Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0