Superman

Look who´s back!
hoppas jag kan hålla mig till det här, kommer ju ändå tillbringa ganska mycket tid vid datorn så varför inte ge det ett riktigt försök!

Idag var jag på möte med mitt fadderföretag och ungerfär 20 politiker, vi kollade på lägenheter som just nu byggs i en gammal fabriksbyggnad efter det tog jag mig en riktigt god fika (smörgås med kyckling-curry-gegga) innan min allra första körlektion! Det gick bättre än väntat enligt mig, kul vad det också!

Vad som har snurrat i min skalle idag är följande --------------> Hej!


Om bara någon minut ska jag slänga mig iväg till terminens första drillektion! I år är jag ensam tränare, hoppas det löser sig på nått smidigt sätt.

Togheter är ett väldigt fint ord.

Kommentarer
Postat av: Matilda

nemen nemen, två inlägg på samma dag! jag blir stolt!

Vad sa Jörgen om körningen då?

Hej...?

2009-09-02 @ 19:59:12
URL: http://mattiies.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha jag kopplar inte att det kan vara en länk när jag ser ett ord som är understuket.. trodde någon trevlig kille hade sagt hej till dig ;)

2009-09-02 @ 21:56:01
URL: http://mattiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0